Повикване

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedIn

Повикване

Услуга за изпращане на персонални съобщения (SMS) и гласови обаждания в България

Време е да помислите как комуникирате с вашите клиенти, колко време ви отнема, какъв е ефекта и колко ви струва това. Ние знаем колко е важно клиентите да бъдат информирани точно и навреме. Знаем какви усилия и средства коства това. С мисъл за вас и вашия бизнес ние създадохме услуга за персонални съобщения и гласови обаждания ПОВИКВАНЕ. Услугата е насочена изцяло към фирми, желаещи бърза, точна и надеждна комуникация със своите клиенти.

Разгледайте Повикване в първо лице



Над 2 000 000 изпратени съобщения

Повикване е доказана услуга за масова комуникация в България. От 2010г. Повикване ефективно предоставя важни съобщения до крайни клиенти в сферите на напомнянията, събиране на плащания, маркетинг и много други. Използвайки комбинираната възможност за SMS и автоматизирани обаждания, Повикване достига до абсолютно всички в страната – мобилни и стационарни абонати на Vivacom, Mtel и Telenor. Този метод за комуникация доказано повишава ефективността на всеки бизнес, независимо от сферата на развитие. От 2010 година досега, Повикване е изпратила милиони съобщения от името на фирми към техните крайни клиенти, партньори, колеги и приятели. Независимо от повода или причината, подобен тип комуникация е от ключово значение за всяка развиваща се фирма в страната. Използвайки услугата Повикване, вие създавате във вашите клиенти усещането за комфорт, лоялност и персонално отношение. По този начин вие не само печелите нови клиенти, а и създавате стабилно клиентско портфолио.




Клиенти на Повикване


SMS известявания

Бързо точно и навреме

Повикване ще изпрати вашите съобщения чрез SMS до всички, които искате да бъдат информирани бързо точно и навреме. Използвайки SMS известяване вие можете да предадете максимум информация с минимум символи, а именно 160, с колкото разполага един стандартен SMS.
Подобен тип известия набират голяма популярност през последните години, тъй като постигат впечатляващи и бързи резултати. Вижте сами:

  • Над 10 милиона SIM карти в България
  • 97% от всички SMS съобщения биват прочетени
  • 90% от всички SMS-и са отворени до 3 минути
  • 62% от прочетените SMS се запомнят
  • 45% от потребителите на мобилни телефони предпочитат SMS-те като начин за бърза комуникация

Повикване - СМС известия

Нека вашето съобщение бъде прочетено

Факт е, че кратките текстови съобщения са втората най-използвана функция на всеки телефон, изпращането на масови бизнес съобщения, независимо от сферата, се счита като изключително успешно. SMS-те са изцяло информативни и неангажиращи. Могат да бъдат прочетени на всеки мобилен апарат, независимо дали е смартфон или обикновен телефон. Чрез тях всеки бизнес, който организира SMS кампания, може да се радва на страхотни резултати. Това е и една от основните причини много фирми да използват SMS известяване, като маркетингов подход, надежден и сигурен начин за информиране на свои настоящи и бъдещи клиенти. Чрез използване на различни клиентски листи и персонални послания вашите съобщения ще достигнат до точните получатели без допълнителна резенстрация. Ниската стойност на SMS известяването, възможността съобщенията да бъдат персонализирани и изпратени в едно и също време води до спестяване на средства и време при комуникацията с клиентите. Другото предимство на SMS известяването е бързото получаване на информация дали изпратените съобщения са доставени до кого и кога. SMS известяването гарантира вашето и на клиентите спокойствие, че информацията е доставена точно и навреме.


Автоматизирани обаждания

Вашите послания вече могат да бъдат чути

Повикване е първата услуга на българския пазар, която предлага възможност за изпращане на автоматизирани обаждания (автоматични гласови обаждания) до мобилни и стационарни апарати. При този тип услуга вие сами определяте съдържанието, както и какъв дикторски глас ще използвате при запис на съобщението. Сами определяте времето, часа и честотата на обажданията. Преимуществото на подобен тип услуга позволява извършване на по-мащабна комуникация. В рамките на 30 секунди или минута Повикване може да разпрати десетки хиляди обаждания до крайни клиенти, като всяко едно може дори да бъде динамично прочетено. Пример: “Здравейте, към 25.04, имате задължения в размер на 128.56 лв.” Доказано е, че подобен тип комуникация към крайни клиенти има много силно влияние, тъй като получателя чува човешки глас и остава активен на линията, докато чуе цялото съобщение. Другият аспект е чисто психологичен. Клиентът усеща персонално отношение, съпричастност и ангажираност от ваша страна. Автоматичното обаждане има силно изразена социална насоченост. Хора със затруднено зрение или невъзможност за опериране с телефонен апарат също могат да поучат необходимата информация.


Предимства и ползи

Услугата Повикване e без месечни такси, без скрити задължения

С услугата Повикване вие не ангажирате собствени ресурси или персонал за комуникация.

  • Вие сами създавате съобщения и определяте тяхното съдържание.
  • Сами определяте до кого да изпратите съобщение.
  • Вие решавате кога и как вашето съобщение да бъде доставено – чрез SMS или гласово повикване.
  • Създавате успешни маркетингови кампании, информирате вашите клиенти и партньори, израждате доверие и лоялност.

Използвайки услугата oптимизирате времето си за комуникация с до 80%. Следите разходите и тяхната оптимизация като:

  • Плащате само това, което изпращате
  • Намалявате с до 30% разходите за комуникация
  • Получавате точни отчети и знаете точно до кого, кога и как вашето съобщение е достигнало.
  • Гарантираме ви пълна конфиденциалност и защитени лични данни.


Приложения на Повикване

Управление на корпоративните комуникации

Корпоративните комуникации

  • Изпращане на полезна информация до служители на фирмата, партньори, доставчици;
  • Изпращане на информация до клиенти – промоции, нови услуги, нови обекти, просрочени задължения и други;

Маркетинг и PR агенции

Маркетинг и PR агенции

  • Организиране и провеждане на ефективни промоционални кампании за клиенти;
  • Организиране и провеждане на всякакви маркетингови мероприятия – информационни кампании, събитиен маркетинг, рекламни кампании и други;

Болнични заведения

Болнични заведения

  • Клиники по хуманна или ветеринарна медицина, Частни кабинети на специалисти или лични лекари, Зъболекарски кабинети, Лаборатории;
  • Напомняне за запазен час;

Училища/Университети

Училища/Университети

  • Изпращане на информация на студентите за график на учебни занятия и изпити;
  • Информиране както на студенти и ученици, така и на родители за резултати от изпити и контролни;

Комунални услуги

Комунални услуги

  • Интернет доставчици, кабелни/сателитни телевизии, водоснабдяване, електроснабдяване и всички други организации, които зависят от навременното плащане на своите клиенти, могат да напомнят за срокове, дългове и дори промоции;

Маркетинг и PR агенции

Заведения

  • Покани за събития – тематично парти, гостуване на известни изпълнителни, DJs и други;
  • Съобщаване за промоции от типа Happy Hour;

Други приложения на Повикване


Как работи Повикване

Как работи Повикване

Изпращане

Изпращате вашата база от контакти, както и желания текст за изпращане. Ако е автоматизирано обаждане, следва да ни изпратите звукозапис.

Настройване

След като предварително знаем датата и часа на изпращане, екип на Повикване настройва желаните шаблони за SMS или автоматизирано обаждане.

Месечни доклади

В началото на всеки месец получавате фактура и подробна разпечатка за това какво е изпратено чрез Повикване предходния месец. Ако нямате потребление, не заплащате нищо.

Често задавани въпроси (F.A.Q.)



Над 2,000,000 съобщения са изпратени чрез Повикване

  • Без месечни такси
  • Без скрити задължения
  • Достигате до всички в България – ГАРАНТИРАНО!

Свържете се с нас и започнете да ползвате Повикване



 

  • Should be Empty:


Клиенти на Повикване

© Щрак БГ ЕООД / Всички права запазени!